środa, 1 lutego 2012

Lekkie ocieplenie



Zima jednak dała o sobie znać i przymroziła porządnie. Dlatego na przypomnienie ciepłej i pięknej jesieni pare zdjęć ;) W sumie nawet nie wiem czemu ich nie wrzuciłem od razu po sesji..

Modelka - Monika z Krakowa, studentka medycyny na UJ, którą jakimś cudem udało mi się na chwilkę oderwać od nauki i zaprosić na sesję ;) Same naprawdę bardzo pozytywne wrażenia po sesji, rewelacyjna współpraca, ukłony zwłaszcza za poświęcenie - bo tak ciepło jak po zdjęciach się może wydawać to jednak nie było (ja biegałem w czapce...) :P



1.

2.

3.

4 komentarze:

  1. Piękna modelka w pięknym otoczeniu - wszystko idealnie połączone :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,

    Czy tajemnicą jest gdzie można znaleźć taki piękny las?:) Nie żebym nie dostrzegał ślicznej Modelki:) Nie mniej jednak urzekło mnie trzecie zdjęcie. Jeśli to możliwe to proszę o odpowiedź na adres: stanley@enterius.pl

    Pozdrawiam,
    Stanisław Surman

    OdpowiedzUsuń