poniedziałek, 20 lutego 2012

Aga



Ta sesja to w zasadzie jest początek zmian jakie następują w mojej fotografii... Będzie teraz raczej mniej kolorowo (ale to nie znaczy, że tylko b&w ;)), mniej sweet, ale może troszkę bardziej klimatycznie ;)
Dodatkowo coś czuję, że przy portretach cyfra będzie coraz rzadziej używana - zasmakowałem ostatnio w średnim formacie no i niestety mały obrazek nie jest w stanie zaoferować mi takiej plastyki na zdjęciach. I sam styl pracy na analogu - mocno ograniczona ilość klatek i brak szybkiego podglądu rezultatów wymusza jednak inne podejście do sesji, wolniejsze i dokładniejsze - like it :D

Na zdjęciach Aga, rewelacyjna modelka, absolutna profesjonalistka ;) świetna, miła współpraca, pewnie za niedługo coś jeszcze się pojawi z kolejnej wspólnej sesji.

1. - RZ67 + 110 2.8 + TriX
2. - Kiev88 + 180 2.8 + Hp5


1.

2.

5 komentarzy:

  1. Dwójeczka piękna. Niestety 1 nie widać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, dziwne. U mnie widać... u kolegi też.

    jakby co to link:
    http://overlay.no-ip.org/s4int/ag/a1_m.jpg

    :)

    Dzięki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, a już prawie wyleczyłem się z pragnienia zakupu średniego formatu.. ehh...

    RZ67 czyli mamiya? zdradzisz jak wyglądają koszty przesiadki na średni format. Poza aparatem interesują mnie również te dodatkowe koszty - ciemnia, chemia, filmy, itp.

    Będę bardzo wdzięczny choćby za zarys tych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace. I światełko i kadry i złapane momenty...wszystko mi pasuje..

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia piękne.Jest klimat i magia.

    OdpowiedzUsuń