wtorek, 15 listopada 2011

Trochę lansu ;)

Tak się akurat złożyło, że w niewielkim odstępie czasu - kilka dni - dostałem dwie dość miłe wiadomości ;) Tak więc wpis raczej nie zdjęciowy, tylko troszkę się pochwalę tym razem - a co.

Po pierwsze - moje zdjęcie zostało wybrane do Kalendarza Nikoniarzy 2012, co jest ogromnym i podwójnym zaszczytem - raz, że zostało wybrane spośród dużej ilości naprawdę rewelacyjnych fotografii od wielu genialnych fotografów, którzy są obecni na forum, a dwa, że mogę gościć wśród reszty wyróżnionych, naprawdę kapitalnych prac.
Polecam zapoznanie się z resztą zdjęć w wątku z wynikami (klik w link):





A po drugie - również duże wyróżnienie, czyli 3 miejsce w ogólnopolskim konkursie organizowanym przez miesięcznik Digital Foto Video. Temat konkursu po prostu idealny, dokłdnie to co moje ulubione: "Portret w plenerze"


Ten numer (listopadowy) można znaleźć obecnie w kioskach jakby ktoś chciał sobie rzucić okiem ;)

No i jak widać - na obu zdjęciach jest moja ulubiona i zdecydowanie najlepsza modelka jaką miałem przyjemność fotografować - Karolina. Dla niej również wielkie podziękowania, bo ma w tym naprawdę duży udział :)

10 komentarzy:

  1. To już kolejna edycja kalendarza nikoniarzy z Twoim zdjęciem.
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gazetkę widziałem w empiku i właśnie się zastanawiałem, czy to Ty, czy tylko zbieg okoliczności imienia i nazwiska :] Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gazetę oglądałem dzisiaj w Empiku i od razu poznałem Twoją pracę z 3-go miejsca. Śledzę systematycznie Twoją stronkę i jestem pod dużym wrażeniem.
    Gratuluję 3. miejsca i zdjęcia w kalendarzu :-)

    Pozdrawiam,
    Tomek

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój Drogi, to ja Ci dziękuję za to uznanie!!Zwycięstwa w pełni zasłużone, mistrzowska ręka, po prostu!! ;) Gratuluję z całego serca i polecam się na przyszłość! :) K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje Patryku! Oko i ręka mistrza.

    OdpowiedzUsuń