poniedziałek, 12 lipca 2010

Olalalala ;)



Wreszcie na jakiś czas jestem odrobiony z większością spraw to i przyfocić coś można ;] pierwsza w pełni wakacyjna sesja portretowa. Mam nadzieję, że najbliższe dni i tygodnie będą bardziej obfite w zdjęcia niż do tej pory, bo już mnie roznosi... Przy okazji przetestowałem nowy nabytek czyli N85 1.8 - bardzo fajne szkło, pomimo bokehu, którego trochę się bałem (no niestety nie jest to magiczne 1.4) przypadło mi do gustu i zostanie ze mną póki nie uzbieram na Nikkora 1.4 (czyli trochę u mnie zagości :D). W związku z tym pod młotek idzie Samyang 85 1.4 - z moją wadą wzroku MF jednak nie jest dobrym pomysłem... Jak ktoś zainteresowany to pisać ;]
Wracając do zdjęć - tym razem w roli głównej przeuroczy rudzielec czyli Ola ;) Jak do tej pory to chyba najlepsza modelka z którą miałem przyjemność współpracować - zna się na modelingu, wie jak się ustawić, świetnie się czuje przed obiektywem, no i ten uśmiech... ;)))

Wszystkie zdjęcia świecone SB-900 z białą odbijającą parasolką (91cm), wyzwalane przez CLS wbudowanym lampiszczem.

Tak, po kliknięciu większe i zdecydowanie ostrzejsze (polecam przy oglądaniu):

1.

2.



No i backstage (by Filip "ef-iksior" Ornat). Na tych mnie widać, więc nie polecam powiększania ;D




6 komentarzy:

  1. Brrr dziwi mnie trochę brak komentarzy na takim fajnym blogu O.o No ale do rzeczy, do rzeczy ;)Przejrzałam całego bloga i muszę powiedzieć, że ten post spodobał mi się najbardziej ;) Faktycznie baardzo sympatycznie wyglądająca modelka, która wygląda na zdjęciach dokładnie tak jak powinna wyglądać ;) Widać że potrafiła się wczuć w rolę :)Na pierwszym zdjęciu super, śliczny uśmiech, baaaardzo spodobało mi się tutaj światło- promienne, jasne..Bardzo ożywia i tak już dość radosną całość ;) Kadr nie jest odkrywczy, ale..nie wyobrażam sobie tutaj innego. Drugie urzekło mnie swoim klimatem, fajny pomysł z kolorystyką. Co mi się nie bardzo podoba to bardzo mocne rozmycie tła. Jakoś zazwyczaj rozmyte tło sprawia, że nie rozprasza widza i skupia jego uwagę na modelce, ale tutaj jakoś zadziałało na mnie nie tak jak powinno i w pewnym momencie jak już pozachwycałam się modelką i jej wyrazem twarzy, to nagle zaczęło odwracać moją uwagę od tematu. A dwóch kolejnych nie skomentuję w żaden sensowny sposób, bo są naprawdę piękne [zwłaszcza ostatnie] i bardzo spodobał mi się pomysł na kadr :)
    Uff, tyle mojej pisaniny ;) Pozdrawiam i życzę wieeelu sukcesów w fotografii, bo moim skromnym, laickim zdaniem naprawdę masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że bardzo lubię piegowate buzie w fotografii portretowej, pani z potencjałem a i zdjęcia niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia na prawde świetne, w kolejnych wrzutkach więcej back-ów jeśli można...
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. What's the name of the beautiful model?

    OdpowiedzUsuń